Skip to content

Multiplies luistert naar uw wensen en verwachtingen. Uw bestaande infrastructuur wordt in kaart gebracht en Multiplies stelt aan de hand van deze behoefteanalyse een adviesdossier op. Samen met u stellen we een integraal plan op voor de implementatie van een betaalbare en efficiënte infrastructuuroplossing op maat van uw bedrijf.

Om de volle kracht van ICT te benutten dient een stabiele infrastructuur aanwezig te zijn aangevuld met oplossingen die zorgen voor een duidelijke communicatie, een betrouwbare beveiliging van gegevens en de beschikbaarheid van informatie.

Onze belangrijkste kennis bevindt zich op domeinen van:

  • Servers: installatie en onderhoud
  • Data-opslag en Back-up
  • Switching en bekabeling
  • Printen, Scannen, Faxen en Kopiëren
  • Gegevens- en documentbeheer
  • Beveiliging
  • VoIP: Bellen over het internet
  • Computers
  • Licentiebeheer
  • ICT Beheer en Diensten

Support Dienst

Hebt u een vraag of een probleem? Dan neemt u contact op met onze helpdesk.

Uw serviceaanvragen worden behandeld op een “first-come, first-serve” basis, naargelang de beschikbaarheid van onze medewerkers. Responstijden kunnen in dit geval dus niet gegarandeerd worden, doch wij doen steeds onze uiterste best om uw aanvraag zo snel mogelijk te verwerken.

Pro Care Contracten

Koop op voorhand werkuren aan, en geniet van:

  • korting op de werkuren
  • vaste onderhoud, frequentie wordt in overleg vastgelegd
  • een dossier van uw netwerk

Multiplies Healthguard Services

Flexibele en pro-actieve dienstverlening door gemanaged services

  • Inventarisatie en dossierbeheer van uw netwerkinfrastructuur.
  • “Remote” basisdiensten om een werkplek veilig te houden en Multiplies automatisch op de hoogte te stellen in geval van problemen met ondermeer: dagelijkse monitoring van harddisks, inventarisatie van hard- & software maandelijkse bijwerken van Windows en Office, monitoring van systeemlogs, enzovoort.
  • Wat uw server betreft kan u daarenboven rekenen op: controle Backup & Antivirus, het bijwerken van Windows, Exhange, beheer en alarmering van belangrijke services, disaster recovery procedures, monitoring van de eventlogfiles, management rapportage.
  • Betalende toegang tot onze “call back” helpdesk, gegarandeerd reactie binnen 8 werkuren.

Deze dienst bestaat in twee formules: Basis formule (al dan niet gecombineerd met Pro Care Contract) of een All-In formule waarbij men de interventies on-site en remote inbegrepen is.